vi kör klackarna i taket ikväll! (antagligen bokstavligt...!)

Igår blev det Gröna Lund hela dagen!
Skitskoj!
Får visa bilder & berätta mer sen.

För nu måste jag fixa till mig för vi ska till,
Sthlm & köra tunnelbanerace!
Efter mycket snack om vem som verkligen svepar snabbast och mest är det nu upp till bevis!
För de som inte vet vad det går ut på så:

*Man väljer en linje i tunnelbanenätet,
tex. den röda & börjar racet vid ändstationen & åker sedan till bestämd slutpunkt.
*På varje station går man av, letar upp närmsta krog/sluskhak beställer in
och sveper en "stor stark".
*Öl får endast och utan undantag, bytas ut mot drinken "long island ice tea".
*Snabbast tömda glas kommer kunna vara stor i munnen till nästa station.
*Vinnaren av hela racet har jag faktiskt inte riktigt koll på hur man blir,
men jag antar att det är den som vinner flest stationer
eller som fortfarande står upp vid slutstationen! 
Det kommer att bli en hård match med 45st anmälda deltagare!

Vi tänkte dock att vi skulle gå vidare ut i Sthlms natten
& slå klackarna i tacket på ett trevligt dansställe efterråt!
Vi får väl se hur det går! =)
Kika in imorrn kväll & se om jag lyckats uppdatera!

*Have a lovely saturday!*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glöm inte dricka 3,5er.. ;) Annars blir det nog svårt att komma ut på krogen efter! Hoppas ni får det riktigt trevligt, lovar att ta hand om våfflis bra!

2009-05-23 @ 13:27:20
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0