Phu!

Fotarna gör ont, ryggen & huvudet likaså.
Vi jobbade på bra idag, Soffan & jag!
Styrde upp & greja, så nu ser det rätt så fin, fint ut!

Nu är man ny duschad & fräsch.
Luktar mums som vanligt!
Längtar lite tills imorrn för jag vill gå en lång promix i solen.
Soo it better be sun tomorrow!
Sen så vill jag sola lite i solariet me!
Måste få upp en liten bränna, känner mig som ett spöke just nu.
Och det gillas inte!
Soligt brun ska det va! 

Min sis kom hem ifrån sjukan idag me sin lilla familj!
Hoppas att allt har gott bra för dom hemma idag me lille Jack!
Vill åka dit & hålla i han nu!!!
Han är bästa kiden ever.

Nu vika tvätt.
Sen gosa.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi får hoppas på sol även på fredag... enligt vissa tidningar ska det regna :S :S :S

2009-05-19 @ 10:58:31
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0