For the summer will run riot with me, liksom!

Hallåå damer & herrar!
Listen up! För jag har...INTE ett skit & berätta!
Vaaa faaan! Händer det inget kul i mitt liv föör?!
Ja, ja. Jag får visst lugna mig lite.
För snart kommer det att hända så mycket, att jag inte ens har tid att blogga nått alls!
Sommaren kommer att härja med mig!
Det här är bara lugnet före stormen.
Och det är bra med lite lugn, då hinner jag förbereda mig.

Dagen ser ljus & fin ut! Som jag gillart!
Det kommer att bli en lång promenad, troligen två, en nu & en senare.
Om vädret håller i sig vill säga. Det blir inga promenader i regnet. Sånt gillar vi inte!
Men annars blir det många steg idag, det är mycket bra.

Jag har lite saknad idag.
Det var längesen min kärlek & jag hade tid tillsammans.
Han har så mycket & göra, så jag får gå åt sidan just nu.
Men hellre går jag åt sidan nu, för i sommar då ska jag stå precis framför honom! 
God damnit vad jag längtar!  

Nu ska jag svepa mitt kaffe, förmodligen sätta i halsen & sen
gå ut & power walka fotarna av mig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg du mitt mail? Vi tänkte dra till grönan tors eller fredag (troligen fredag) nästa vecka. Ni får jättegärna åka med!!! Så vi får leka av oss.. annars är det inte långt kvar till mantorp nu heller!

2009-05-14 @ 18:51:14
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej, fick inte ditt mail :(

Men det var ju skitbra! För vi har sagt att vi åker fredag, då det förhoppningsvis inte är lika mycket folk som på torsdagen då verkligen alla är lediga (röd dag). Vi får höras närmare om lite detaljer, men skojsigt att ni är på!

2009-05-15 @ 07:30:12
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

Ahhaa är Voffllis trött?? söt i alla fall:)

2009-05-15 @ 07:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0