lost in the fabled world

Brrrr...idag är jag frysen.
Ute är det regn i luften.
Men inne hos mig är det myys!
Igår var det jobb, idag är det ledigt.
På P3 spelas det bra musik.
Kaffet är bryggt & raggsockorna är på, filten lika så.
Morgonpromenaden är gjord, om regnet slutar blir det en till. 
Men tills dess så är soffan in bästa vän. 
Här ska det planeras! 
Den närmaste veckan, dom kommande, sommaren &  studerandet.
Jag kom nämligen in på min sommarkurs! 
Svensk barn litteratur.
Ska faktiskt bli skitkul & dränka mig själv i alla härliga barnböcker! 
Dom kan vara mycket spännande, även för en vuxen. 
Lite övning sådär, tills man blir moster liksom.
Jag kommer att ha grym koll på alla sagor!
*later*




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, låter härligt de där och få sitta i soffan och mysa, skulle också vilja. Ha det fortsatt mys i denna kalla gåra dag.

Kramisar i massor

2009-05-05 @ 11:28:17
Postat av: Emelie

Åhh.. den kursen hade jag också velat läsa. Barnböcker är ju bäst!

2009-05-05 @ 15:36:56
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Sis

Bra, läs på så du lär dig massor av sagor som du kan berätta för ditt systerbarn! =)

Perfa ju!

Kramis!

2009-05-06 @ 07:52:24
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0