idag får solen vila om han vill....

Idag är dom flesta lediga.
Röd dag i kalendern betyder ledig....för dom flesta.
För mig betyder det jobb. Och jag gillart!
För röd dag betyder bättre betalt! Wiiiieee!
Och det behövs på mitt konto kan jag lova!
Så nu ska jag iväg & jobba.
Kan tänka mig att det blir mycket att göra.
För vädret verkar inte så soligt, men för mig gör det ju inte ett dugg!
För solen får gärna vila idag, för imorrn, imorrn ska han få jobba!

*Se nu till att ha en riktigt mysig ledig dag för er som är det....
& ni andra se fram emot lite mer money!*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi kan vara bra med extra pengar om vi ska till grönan imorgon! Vädret idag på smhi för fredag har inte vart regn! :D Bara hålla tummarna nu!!

2009-05-21 @ 14:23:13
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: venessa

Hej Jessica! Hitta din blogg när jag va in på Dianas blogg! Riktigt roligt att läsa här hos dig:) Ja ääälskar din söta lille hund! Va e d för ras? Funderar själv på att skaffa mej en liten buse, så har du några tips o så? Tänkte hur funkar d när du jobbar o så, hur länge klarar lillen sig?

Vilken sköning som kör o grejer :)

Verkar som att allt e bra me dig och d e skoj att höra!

Ta hand om dig!

Kramar V

2009-05-22 @ 20:56:16
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0