Det är stooormisch!



Blåsigt ute idag!


Måste berätta att min lilla flicka har blivit en stor tjej!
Igår så började hon att löpa!
Åh, det känns som att det är förtidigt, jag vill att hon ska vara min lilla valp lääänge till.
Men hon är ju sju månader & det är ju då det ska börja så...
Tycker så synd om henne bara. Hon vet inte vad det är som händer.
Igår sov hon hela dagen nästan, hon är jätte trött hela tiden.
Och hon ligger & piper & gnäller, det gör nog lite ont i magen.
Hon verkar lite förvirrad & tittar på mig som att jag borde göra någonting åt det.
Sen bäddar hon i typ en timme innan hon vill lägga sig ner, snurrar runt & krafsar.
Min lilla skrutta...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman då.. mensverk.. inte skoj!! Var tur att hon inte hade det hos oss! :P Då hade nog tyson blitt galen! hehe

2009-05-27 @ 16:23:18
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Sis

ah, våfflisch börjar to grow up lixom!

2009-05-27 @ 16:39:18
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0