Solen lyser ...


Solen lyser idag & jag blir så glad!
Jag gillar solen, det kanske märks?
Solen är källan till allt liv här på jorden.
Den värmer & ger oss ljus.
Det behövs i våran mörka värld.
Jag älskar dig så fortsätt lys!

Haha, en liten dikt så här på söndags morgonen!
Jag har inte fått en knäpp jag loovar. Jag blir bara såå glad!
För så fort det är sol så känns det som att våren är på väg.
Och jag vill att det ska bli vår NU! Oki, nog om vädret.

Idag blir det en lååång prommenad men lilla vovven & killen min.
Oxå solning står på listan, för hur mysigt det än är att solen hälsar på idag,
så brun blir jag inte av den än. Och jag behöver bli lite brun...solbrun.
Liksom sådär lagom frächt. Och jag vet att det inte är bra & sola.
Men det är inte bra för mig & vara blek heller. Så lite får jag visst!
Orkar inte köra brun utan sol, brukar göra det.
Men är jag föör blek brukar det aldrig bli så bra.

Oki, nu är inlägget om sol & solning slut.
Skriv gärna vad ni ska göra idag då?
För jag är lite nyfiken, så jag viiiilll veta, så säääg till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0