våfflan är arg på kalle zebran

Nu är det sängdags för mig.
Har precis kikat på Sex and the City.
Trots att jag har hela boxen,
så kan jag inte låta bli & kolla när det är på tv. Lite knäpp kanske?

Jag måste säga tack för förslagen om tandförsäkringen.
Men jag vet inte om det skulle löna sig för mig,
då jag aldrig har haft ett endaste hål.
Och bara behövt gått till tandläkaren varannat år hittills.
Inte ett endaste hål på mina snart  28år, det ni! Bra jobbat va?! 
Men nu så har jag ju en tand som gör ont iallafall.
Fast det är för att den håller på & växer upp. Jag hoppas på att det går över. 
Annars kanske jag får skaffa en sån nästa gång iallafall. =)
 
Måste bara berätta att våfflan blir skitförbannad
på den tecknade zebran i Kalles kaviar reklamen på tvn.
Hon blir helt tokig, spinger & gömmer sig & skäller som en galning!
Jätte konstigt, hon gör bara så när den reklamen kommer, skumt! haha

Sovgott alla söta!

Kommentarer
Postat av: Diana

Wohaha, våfflan e knäpp! Tokvovve!

Ska ni göra idag då?

Jag har precis käkat frukost, först blev det hårtbröd m makrill, sen blev de kanelbulle, hehe! MUMS!

2009-03-03 @ 07:51:12
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0