can´t stop dreaming...

Mina tankar vill inte vila. Dom far runt. Det är bra saker i tankarna.
Jag ser fram i mot mitt liv. Det har ju bara börjat. Och jag har kul saker framför mig.
Hösten kommer att bli bra. Med flytt, jag kommer att få ordning & trivas.
Bo där. Jobba & få pengar. Resa mera. Se världen. Se våfflan växa upp.
Jag känner att det är en ny fas i mitt liv. Den börjar nu.
Och det kommer att bli bra. Allt kommer att ordna sig så bra. 

Men först sommaren. Snart är det verkligen sommar!
Och det kommer att bli en grym sådan!

Nu åker vi tlll Teneriffa. Sen är det fest, träffa tjejerna, ut & dansa!
Har planerat in flera roliga saker. Min kalender börjar bli full. Det älskar jag!
Bug Run  i Mantorp i början av juni. Tokfest blir det där. Coola surfbilar, sol & vin.
Sen får min sis en bebis. Jag blir moster! Och det är cool!
Efter det kommer midsommar! Underbara midsommar!
Helgen efter det så kommer Big Lake. Där blir det galet mycket fest & bilåk.
Men efter det så kommer det bästa. Gotland! Visby! Som alltid. Varje år. Det bästa.
Stuga mitt i Visby, Innan för murarna. Kan inte bli bättre.
Och sist men inte minst så har vi ju Rättvik. Mycket mys blir det. Grilla, festa, bada & hänga.
Och tänk alla dagar emellan.
Åka & bada efter jobbet. Sitta på terassen & dricka vin. Sola. Grilla. Hänga på uteserveringar.
Äta glass nere vid ån. Läääängtar!

Dessutom ska jag vara mitt bästaste jag oxå!
Smal. Solbrun. Stort, långt, blont rufsigt surfhår. Pilotbrillorna på.
Massor med armband. Fotlänkar & tåringar. Tokrosa naglar.
Stora örhängen. Slappt vitt linne. Ny tatuering. Sotade ögon & blanka läppar.

Det är min plan. Det är min dröm. Det är så det måste bli.
För jag ska bli så lycklig nu. Det har jag bestämt.
Och jag hoppas. Hoppas mest av allt.
Att det blir så.
Som i en vacker dröm.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu fick jag bara mer sug efter allt! Man vart riktigt glad av att se vad som väntar! :)

2009-03-22 @ 15:07:31
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Syster

Gud, det låter väldigt bra!

Men sis, bli inte besviken om inte ALLT blir perfekt!

Låter ju som världens bästa film!



Men, drömma får man ju alltid. Det gör jag me!

Utan drömmar vore det tråkigt!



LOVE YOU!



(föressten, flytt? Vart ska du flytta?)

2009-03-27 @ 13:11:02
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0