Har jag otur eller är jag bara klumpig?


Det gör ont...

Då ska vi se...igår kväll så hade vi handlat mat.
Jag bar på två matkassar & våfflan, & skulle gå ner för trappan till lägenheten. 

Då halkar jag på översta trappsteget!
Ramlar på ryggen & ena armen!
Matkassarna flyger! 
Håller i våfflan allt vad det går!
Jag dunsar ner för trappen, på ryggen! 
Matvaror överallt! 
Så ligger jag där gråter & skattar samtidigt, för det gör så sjukt ont.
Grannarna kommer ut & undrar om dom ska ringa en ambulans.
Min pojkvän dyker upp efter att ha parkerat bilen.
Han ser mig liggandes där .
Och börjar att asgarva!
Hallå! Snällt värre!
Han hjälper mig iallafall. Tack! 
Fick fett med skarpsår, blåmärken & svullnad.
Men våfflan klarade sig fint iallafall.

Det gör så ont när jag sitter, så jag får sitta på sidan liksom.
Och jag kan inte böja min höger arm.
Nu kan jag inte sova trots två alvedon.
Men ska försöka gå & lägga mig...på ena skinkan & andra armbågen.
God natt mina vänner*

.

Kommentarer
Postat av: Siirran

Stackars sis.... Hoppas du inte har brytit nått..

Mår du bättre idag? Shit, livsfarligt, hade ju kunnat spräckt skallen ju, får du inte göra, då har jag ju ingen syster kvar, å så får det absolut inte bli! VA FÖRSIKTIG!!

2009-03-04 @ 07:38:31
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: susanne

Stackars dig, du kanske ska kolla upp så de inte är nåt allvarligt.

Kramis Sussi

2009-03-04 @ 08:48:17
Postat av: Nina

HAHAHAHAA kan tänka mig att det såg roligt ut, men aj det måste gjort ont du har ju faktiskt kunnat brutit sönder dig. Hoppas det inte gör för ont så du kan rida i kväll:)

2009-03-04 @ 10:29:34
Postat av: Tina

Aj aj, lät inte speciellt skönt.. krya på dej

2009-03-04 @ 11:47:24
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aj aj aj din stackare!

2009-03-04 @ 18:48:59
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0