the planerings day

Är trött idag.
Våfflis vaknade vid tre inatt & skulle ut & kissa.
Sen väckte hon mig imorse & skulle ut igen.
Så det var bara att gå upp.
Det verkar inte som att det blir lika fint väder idag som igår.
Men jag hoppas bara på att solen är lite morgontrött &
att den tittar fram lite senare. För jag vill ha sol på min promenad!

Idag ska det skrivas en lista på vad jag kan tänkas behöva till the trip.
Jag är en list person, jag älskar listor!
Dom håller inte alltid, men dom är bra! 
Så att inget glömms hemma.
Ska oxå fixa i ordning med plugget så att uppgifter är klart & så.
Sen ska det packas lite, välja skor.
Blir nog inte så många high heels. För det är ingen sån trip.
Men två kilklackar blir det nog iallafall!
Men det är svårt det där...& veta...vad som kan tänkas behövas.....
Man vill ju inte tänka...åh, nej! Jag skulle haft dom där med mig istället!
Ska hälsa på solariet idag oxå.
Vill få fäääärg! Fiiin solbrun färg.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej på dig , Hoppas ni får en solig o varm resa.

Jag vill meee åka , kanske tar en tripp till Grekland i sommar , får se hur de blir.

Kramar till er Faster

2009-03-19 @ 10:39:45
Postat av: Emelie

Jag är också en list-tjej... Skriver alltid listor för att kunna slappna av..

2009-03-19 @ 18:10:10
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

OPS hoppas lilla Våfflis inte vaknar kl.03.00 på natten när hon skall sova hos mig, phu jag som är så trött:)

2009-03-20 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0