sunny sunday

Hm....oki. Det ska ju erkännas, jag vann inte! Och det med stort inte.
Men Ems vann. Och jag ska inte vara en dålig förlorare. =) Grattis gumman!
Du förtjänade det, det var trots allt du som fixade den roliga tävlingen!

Idag skiner sooooolen!
Och det gillar vi! Det är precis så som det ska vara!
Jag ska suga mig så många solstrålar det bara går!
Jag tycker om söndagar. Vi är så mysiga då.
Går omkring i myskläder & rufsigt hår halva dagen.
Äter frukost i flera timmar, medans vi läser tidningar.
Går en lång promenad, andas frisk luft.
Kollar på nån bra film & dricker en massa koppar te.
Nu är våfflan busig, som vanligt, så nu ska jag gå & busa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0