spring feelings

Lååååång promenad i sol & blask.
Började dock bli torrt på vissa ställen & det är underbart!
Vårkänslor here they come!
Badade våfflan, ordentligt den här gången, hon blev galet skitig av allt blask.
Helt svart var hon. Men nu är hon ren & luktar jordubbe!
Jag tog mig en solning idag. Ska ta några till så jag blir lite solbrun i hyn.
Nu e jag duschad & fräsch som vanligt. Håret mitt är tvättat igen, så mjukt är det!

Har städat & tvättat, så imorrn ska det första packas inför resan.
Lika bra & vara ute i god tid, jag vet hur jag är.
Packar ner, packar upp.
Packar ner mer, får packa upp igen.
Packar åt andra håller & packar upp lite igen.
Så det blir bra & börja imorrn.
Tänker packa smart den här gången.
Bara det nödvändigaste.
Bara feeem par skor..elllääärr?
Kanske....sju....nej, vi får se! =)

Kommentarer
Postat av: Sis

Idag är det ännu härligare väder, så ut & njuuuut!

Kramis & ha en skön dag!

2009-03-18 @ 07:57:20
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är rolig du.. Kommer bli krokig om du ska bära runt på alla skor! :P

2009-03-18 @ 08:06:05
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0