maybe not a cowgirl....yet!

Så nu har man ridit.
Gick väl sådär...när jag skulle trycka!
Jag tryckte & tryckte men det verka inte hjälpa.
Så jag tittar ner på mina förbannade ben som inte kan trycka rätt,
& glömmer & titta rakt fram så häst stackarn höll på att gå rakt in i väggen!

Sen lånar jag ju en hjälm & den är föööör stor, så jag ser knappt nått.
Vilket min kära ridlärare Tessan tyckte var väldigt kul.

När vi var klara var jag så upptagen med att vara irriterad på mig själv,
att jag glömde ta upp dom tokiga stigbyglarna oxå!

Sen var hon ju på mig om nosgrimman!
Att jag alltid ska glömma bort hur den jäklen ska sitta, blir galen! 

Hur vimsig var jag idag?! 
Galet vimsig. 
Men nästa gång då jäklar!  

Kommentarer
Postat av: Siirran =)

Wohaha, din lilla vimshöna! Tur att du ska iväg på semester & vila upp dig lite!

2009-03-19 @ 07:44:42
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHAHAA du e rolig du men det är kul att läsa din blogg för jag får alltid mig ett STORT Gott Skratt :)men du är inte ensam med att försöka trycka för det gör jag med ena gången funkar det ops! vad var de man gjorde då?? för nästa gång funkar de inte, MEN KUL är det och vi kommer nog på

det snart (hoppas jag). Kramis

2009-03-19 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0