skriver lite till lite olika peeeersoner

Har ju jobbat såhär på kvällsingen & har ännu mer ont i fotarna idag, vettni.

Mina converse är inte så schöna som dom ser ut, serrni.
Där kan man bli lite lurad!

På vägen hem ringde Wirvlis, vi hade pratstund. Rolit tycker jag.
Längtar såå tills hon ska göra mig snygger i hååååååååre!

Min kille, som luktade såå gott imorse, luktade lika gott när jag kom hem.
Och så hade han städat, *tack* Jag hjärtar han.

Jag vill oxå säga tack till mamma, för att hon var vaktis åt våfflan idag.
Och pappsen för att han tänkte vara det, men inte fick chansen.
Men du behöver inte oro dig pappa.
Du kommer nog att få nog av henne när ni ska vara vaktisar en heeeel vecka!

Måste oxå hälsa krya på dig till Kijaj, hoppas att det inte är någe farligt.

Sen tycker jag vi ska rösta på att Ems goes Blondie!

Såja alla mina söta, sov så gott & dröm era vackraste drömmar*


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är så kul att vara vaktis åt lill Vofflis,:)

hon är en liten buser och man smälter ju som smör i solsken:)

2009-03-13 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0