in the late night

Då var jag hemma igen.
Det var kul hos födelsedagsbarnet & siiirraaan!
Vi kika på gamla party filmer som vi filmat, åh vilka tider, längtar tillbaks!
Jag fick oxå äntligen känna lilla bebisen i sirrans mage ordentligt.
H*n röjde runt som tokig, tillochmed så man såg magen röra sig!
Lite läskit,som en aaliiieeen! Fast nej, ingen alien är det, det vet jag.
För jag kommer att bli moster till världens sötaste trollunge!
Som ska heta ....SNORPAN! Hahahaha
Jag äälskar´n redan serrni! =)
Nu ska jag krypa till kojs snart, i min ny bäddade säng, så mysigt!
Jag älskar ny bäddad, de é såå freeeeescht!
*nattis*

Kommentarer
Postat av: Siirran

Gullig du e!



Tack för att ni kom förbi igår, trevligt!

Pärra hälsar TACK för allting!

Vad ska ni göra idag då? Ska vi hitt på något?

Kraaaaaaaam!

2009-03-08 @ 10:47:57
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0