if i could dream...

Jag sitter här & drömmer lite.
I höst när jag börjar jobba helt igen så...
ska jag sälja min lägenhet & köpa en ny. En helt perfekt.
Och jag kommer att hitta den. Det vet jag.
Jag vet exakt hur jag vill att det ska se ut.
Alla detaljer, allt. Och jag ska fixa det så.  
Och det kommer att bli såå sjukt snyggt!
Jag längtar.

Jag ska visa lite olika bilder så kanske ni får en känsla av hur jag menar liksom.


Öppen planlösning. Högt i tak. Gamla breda trägolv. Breda lister.
Vita väggar. Svart/tvita kort på mina nära & kära. Ljuskrona.
Svart barock. Romatiskt.  Goth. Gammalt slott. Vitt slitet. Lantligt. Snidat.
Klädskåp. Stoooor svart barock spegel. Öppenspis. Stora ljusstakar. 
Svart kök. Kakel med rosmönster. Badkar med fötter. 

Känner ni känslan? Vad tycker ni?
Jag ääälskar det vickefall!

Kommentarer
Postat av: nina

Låter helt underbart tycker jag.

2009-03-22 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0