i will smell like this in the summer

  
Min älsklings parfym, i loove!!
Jag har ju alltid Escada Magnetism på min body. 
Har den varje dag, den e liksom sååå jag!


Och varje sommar brukar jag köpa Escadas sommar doft.
För & variera mig liksom. Tycker att dom brukar lukta såå gott.
Dom kommer alltid ut me en ny till varje sommar, de e kul tycker jag!
Har nog haft alla tror jag.


Moon Sparkle var förra årets sommarparfym & den var asgo!


Nu har den kommit ut igen & det här året heter den Ocean Lounge.
Måste gå & smella den på direkten!
Om den är go, vilket den borde vara, för dom brukar ju vara de!
Så då står den på min önskelista nu!

Jag gillar dom för att...
De e super söta flaskor & kartonger.
Sen så luktar dom sådär som jag vill lukta...
lite sött fast fräsht, sexigt, som en tropisk paradisö!
Ja, som en het sommar natt! Party helt enkelt!
Känns kul & kunna ha en ny fräsch parfym till varje sommar.

Har ni nån favvo parfym?
Brukar ni ha olika på sommaren/vinter, dag/natt?


Kommentarer
Postat av: faster

Fast jag är lite äldre än du så håller jag me dig, Escada luktar verkligen mums, nu måste ja me köpa den.

Kram Faster

2009-03-04 @ 16:10:05
Postat av: Sis

Jag har åxå jämt den,

I like!

2009-03-04 @ 20:30:04
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kör du också på den! :P Fast brukar variera lite ibland.. men den är helt klart en favvo!

2009-03-05 @ 08:41:40
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok, om den luktar så gott som ni säger så hoppas jag att jag att min man Per läser detta och köper den till mig:)

Kramis

2009-03-05 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0