i´m home again!

Nu e´jag hemma igen!
Har inte bloggat eller kollat på internet på en vecka!
Helt galet ju, har inte haft tid, gjort massor.
Sen så har det ju varit lite skönt med en paus, men nu är jag tok nyfiken. 
Ska gå upp i tid imorrn & tok läsa alla bloggar, har ju en hel vecka att ta igen!

Jag har haft det toppen. Sol & värme!
Jag ska lägga i en massa kort imorrn, så ni får se vad vi haft för oss!

Helt slut är jag nu, det har varit en lång dag.
Men när jag kom hem så blev jag såå glad av att träffa lill skruttan igen!
Har saknat henne nått grymt.
TACK, mammis & pappis för att ni passat henne!
Hoppas att våren kommer här hemma nu bara, för det är kaaallt!
Nu ska det krypas ned i sängen, min egen säng.
Med killen & med våran skrutta! Myyys!

Föresten, hur mår ni & vad har ni haft för er den här veckan?!

Kommentarer
Postat av: Syster

VÄLKOMMNA HEM!

Skönt att ha er hemma igen, ni sussar säkert så gott nu efter resan.

Själv e man uppe & ska till jobb, föressten, Glenne, e han ledig idag eller fick han gå upp tidigt stackarn?

Fundera på om vi ska komma å hälsa på er idag efter jobbet? Vill ni?



Kramis!

2009-03-30 @ 07:48:19
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0