i´ll kill you bacill!

Har varit lite halv krasslig sen jag kom hem ifrån Teneriffa.
Ont i halsen & så. Känns exakt som det gjorde sist...
innan jag blev sådär jätte sjuk som jag var då.
Typiskt! Hoppas inte!
Brukar alltid bli så när jag har varit i utlandet, way?
Som att jag är allergisk mot att komma hem liksom!
Men jag kurerar mig idag, bacillerna har inte en chans!

För jag ska måste vara i topp på lördag!
För då händer det grejer, kan man säga!
Mina fin fina girlfriends ska komma hem till mig!
Vi ska käka sushi, dricka vin & sjunga singstar!
Ha tjejsnack & förfesta lääänge!
Sen utgång & dansa, dansa, dansa!
Ska bli sååååå kul!
Var galet länge sen vi var ut & skaka rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0