har det här varit den längsta vintern ever?!

Uppdatering....vad fan ska jag uppdatera?!
Det händer ju verkligen inte ett skit just nu.
Förutom en jävla massa drömmande....

*Vaknar-hoppas att snön ska ha smält!
*Käkar frukost-hoppas att solen kommer fram!
*Går ut & går-svär över att det är så jäkla blaskigt.
*Tränar-drömmer om en het sommar kropp.
*Duschar-drömmer att jag badar i havet
*Pluggar-kommer på mig själv att surfa in på sidor med vår kläder & resor till solen.
*Fixar hemma med städ & tvätt-drömmer om att få plantera blommor & göra fint på terassen.
*Lagar middag- & längtar tills middagen blir ett glas vin på uteserveringen.
*Kollar tv-hade det varit sommar hade jag suttit ute i kvällssolen nu.
*Total mörkt ute, funderar på att sova-inser att klockan bara är barnet &
hade det vart sommar hade jag varit hur pigg som helst! 
*Sover-drömmer om att imorrn när jag vaknar....då ska snön ha smält! 

Nån som undrar om jag längtar till våren? JA, det gör jag.
Gör ni det då, elläärrr giiillar ni dee häääärrr?

 

Kommentarer
Postat av: kokosflinga

Längtar fruuuktansvärt mycket!!! :) Nu får det vara slut på det här tråkvädret! In med sol och värme tack!

2009-03-05 @ 16:22:58
URL: http://kokosflinga.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är inte ensam om att längta! jag vill jag med!

2009-03-05 @ 16:42:17
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0