en frulle är ingen bulle

Sitter & käkar frulle. Men det är ingen bulle.
Hahahaha Så rolig jag är som rimmar såhär på morgonen!
Våfflan har vart ut & kissat & nu käkar hon oxå frulle.
Men det är inte heller någon bulle. Moooohahahahaha!

Oki, ger mig nu.
Vi käkar iallafall frukost båda två, fast inte samma såklart.
Men jag gav henne en banan (inte en hel, en bit bara) & hon åt den!
Idag ska det solas, tränas & pluggas.
Och så blir de väl en lång prommenad med skruttan.
Kvällen blir nog lugn. Kanske ett glas vin slinker ner, kanske inte.
Men jag vet att jag ska dricka te, en massa teeeee.
Jag vill köpa lite teér idag, lite olika. Vill pröva flera. Det är min braviga last.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0