waaaarm and lovely weekend

Åh, vilken varm & solig helg vi haft!
Och vilken fest det har vart!
Bilder kommer att komma, jag måste få in dem i datorn bara.
Måste få lite tid över liksom, för det tar tiiid att få upp dom rackarna här på boggisen.
Som sagt...det kommer en bildbomb, var så säkra!

Men nu måste jag iväg till jobbet snart.
Känns inte alls så kul faktiskt,
inte när solen skiner så här som den gör.
Men det kan inte hjälpas, bara hoppas att solen vill skina på mina lediga dagar oxå.
Jag har en rätt så tung jobb vecka framför mig...jobbar heela veckan & då menar jag helgen oxå.
Så här så hoppas vi att den går fort som tusan.
Att veckan bara försvinner i ett nafs liksom!


Längtar ihjäl mig till ikväll oxå, för då ska jag få träffa min lilla skrutta!
Åh, herregud vad jag saknar henne!
Ska bli så goos & få se henne igen & kraaama om!


*later sweeties*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen en lyckad helg!! Ska försöka göra en bildbomb jag med... men måste hitta tiden först! :P

2009-06-29 @ 19:08:09
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0