Snart är det dags...!



Förberedelserna är i full gång inför årets Bug Run!

Imorrn bitti bär det av till Mantorp för fest, surfbussar, massor med härligt folk,
tält, grillning, öl & ett jäkla drag!
Hoppas, hoppas bara på fint väder!
Just nu ser det faktiskt rätt okej ut, sol & moln!
Det gillar vi, så länge det inte är regn.

Check lista:
*Tält, så vi har någonstans att vila ut.
*Rosa solstol med surfblommor, öl hållare & parasoll!
*Grillhink, obliogatorisk mat, är grillad mat.
*Solbrillor (som SKA användas!)
*Kylväska, drickat ska hållas kallt.
*Öl & vin, självklart!
*Stövlar+raggisar, kan bli väldigt blött, kallt & lerigt om det regnar.
*Kamera, så ni får se en massa bilder sen
(& jag ska komma ihåg vad som har hänt!)
*Regnjacka (som inte ska behöva användas!)
*Våtservetter, viktigt. Behövs till mer än vad man tror. Toa, smink, ölkladd....
*Torrschampo, så håret känns fräscht dagen efter.
*Stor filt, mycket bra att sitta på & värma sig med, nätterna kan bli kalla i detta land.
*Vattenflaska, kroppen behöver sin dos & skönt att borsta tänderna i vatten & inte nått annat.
*Kroppsspråk, norrmän, danskar, finnar, tyskar...kan bli svårt med språket.
Då behövs kroppen & kanske en öl, eller två så man kan bjuda!

Jag har säkert glömt en massa, men det här är iallafall vad jag ska försöka få med mig ner.
Och jag hoppas på en grym helg med sooool!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0