gör fint i mitt lilla hem & planerar sommaren!

Fick besök av kusin Robin idag, vi drack kaffe & snackade skit i några timmar.
Mycket trevligt när han kommer på spontan besök sådär!
När han åkt hem så tog jag tag i städningen.
Skönt att det är gjort. Nu skiner & glänser det, and it´s smells sooo good!

Imorrn ska jag köpa nya fina blommor till mitt fönster, pink of course!
En i varje fönster med stora fina krukor. I like!
Mina nya vita, tunna gardiner ska oxå upp, kommer att bli såå sommrigt!
Har oxå handlat lite målarfärg, den ska målas upp på väggen i köket. Spännande!
Vill gör det nu men ska vänta tills jag har lite mera tid.

Nu sitter jag i min sköna soffa, ny duschad & freeesch!
Håret är tvättat, blåst & luktar mums!
I glaset är det Ramlösa päron & citronmellis, men det ska snart bytas ut mot grönt te,
som ska drickas till Sex & the City reprisen! 
Sen kanske det bli lite rita, innan jag kryper ner i mina nya vita lakan! 
Oooohh, såå lyxigt liksom!

Men nu vill mitt hjärta prata lite med mig, så bäst & lägga ner datorn en stund...
Ska planera lite, vi har massor med skoj framför oss den här sommaren!
Och det kräver lite planering om vi ska hinna med allt vi vill göra. Kul, kul! 
 
*sov så sött mina vänner*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas verkligen ni kommer upp! Åk redan ikväll när du slutar, gör inget om det blir sent! Kan vi ha en myspys frukost och sen åka till lager 157 på lördag! ;)

2009-06-12 @ 06:52:20
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0