i wish it was tomorrow today...i longing

Det blir jobba idag med.
Gah! Blir gaalen, jag vill ju bara vara ute i soolen ju!


Längtar tills imorrn!
Hoppas att solen skiner & värmer då med!
För jag är ledig då! Hela helgen faktiskt! Wiiiee!
Det ska packas & förberedas för en fet party helg!
Kommer att bli skitkul!
Speciellt om solen skiner,
då blir liksom partyhumöret på topp kan man säga!


Jag kommer att sakna ihjäl mig efter Våfflis eftersom hon inte ska följa med.
Men hon får det nog bättre hemma...
Saknar henne nu med.
Fan vad jag tycker om min lilla skrutta!!
Hon är tamejfasiken mitt allt.

Ja, ja nog.
Nu måste jag skyda iväg of to work...again.
Tänk....imorrn...imorrn...då börjar festen!

*later darls*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag poppar musik för fulla muggar! Nästan så man är sugen på att nalla från det nyinköpta från glasbanken! Men shit.. kanonväder i helgen, så kan inte bli dåligt!!! (Plus att min största idol spélar på kvällen) :D ;D

2009-06-25 @ 19:41:06
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0