it has been a rainy day...but still nice

Jag har haft full rulle idag! 
Vaknade 04.15. & tog en dusch så jag vaknade, sen bar det av till jobbet.
Hade inventering idag & är toktrött nu. 
Efter jobbet så skyndade jag mig hem för sis, lilla Jack & pärra väntade hemma hos mig.
Vi käkade lite & tog en promenad.
Självklart så babblande vi en massa oxå!
I just looove lilla bebisen! Han är såå goo!
Nu ska jag rita lite & lyssna på muuusic.
Sen blir det nog sussa kudden snart.
*Hoppas att ni haft en fin-regnig-dag!*


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj det var en väldigt tidig morgon du hade :)

hoppas du kan sova sött i natt. Vet du vad jag har gjort idag jo anmält mig för visum till USA men jag fick inte OK direkt som Pappa, Jannicka och Lelle fick min skulle dom bearbeta ??? :( varför varför blev de så??? lite läskigt är de men hoppas det kommer ett OK snart. Kramis på dig, Vofflan och Glenn

2009-06-11 @ 09:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0