det är fiiiint vääder!

Wiiieee! Me liikey!
Håll i dig nu solrackare & lys på oss i helgen tack!

Idag läär det ju bli en promenad.
Vi gick en igår oxå. När det var uppehåll på regnet liksom.
Det var faktiskt grymt skönt, friskt i luften sådär.
Så idag när solen lyser blir det garanterat en långis.

Igår skrattade jag, oj, vad jag skrattade.
Min kille är rolig ibland & igår var en sån dag.
Jag älskar dom dagarna!
När han får mig att le & skratta så tårarna rinner.

Innan sängen igår så tittade jag på Sex and the City filmen, för sjuttioelftegången,
kan inte få nog & på bluray by the way, niiice!
Och då rann mina tårar igen...
Och jäklar vad jag grät, satt där under filten i soffan, med stora te koppen i handen & grät.
För att det var sorligt & för att det var lyckligt. Ibland är det så jäkla skönt & göra så bara.
Sen somnade jag gott av alla lyckliga tårar! =)

Annars är målningen i full gång!
Både på köks väggen & på pappret. Här ska fixas & funderas.
Och snart är det fint & snart sitter min tattoo där den ska.

*later my friends, later*

(Skickar iväg en kramis till mina gullungar Sofie, Linda & Tove. Ni är dom bästa!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

tihi vi målar och donar här hemma med! :D Ska få ett brunt sovrum!

2009-06-16 @ 20:29:19
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0