workoholic!

Inte mycket till uppdatering här inte.
Men den här veckan har jag inte haft så mycke spännande att berätta.
Har bara jobbat som en tok.
Men fick luncha med min söta lilla mormor idag , det gjorde mig glad!

Och i torsdags fick jag besök av sis & bebben. Mys.
Vi skulle gå på en trevlig lång promenad, som slutade med att vi sprang hem...
jagade av hel arme med monster mygg! Scarrryyy!

Men som sagt, annars har det varit en helt galen jobb vecka.
Grymt trött nu.
Ska bara mysa i soffan nu...för imorrn är det jobb, igen!
Två veckor kvar...sen Gotland!!!
Längtar galet!

*pussen*


Kommentarer
Postat av: Tina

vi får ta varandra i hand när de gäller jobbandet.. men vi har rich bitch sen=) när de andra är fattiga..=)

2009-07-06 @ 12:07:34
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0