Vi har lämnat dig Visby...men bara för nu...

Jorrå satte...jag  är sjuk!
Förböööövelen!
Feber, halsont, snor & host.
Mycket trevligt...NEJ!
Däremot så hade vi MYCKET trevligt på Gotand!
Minus magsjukan då! Eh..villken jäkla tur den här tjejen har!

Sist jag skrev så hade vi haft en galet steekig dag Tofta & Kaliis, såå värt!
På kvällen bar det av till Bur! Efter ett antal glas rosé.

Kan ju säga att den här tjejen blev galet rund om klackarna! Myy Gäääd!
Det var daaaanccce all night long!

Dagen efter blev det mys i Almedalen, vi däckade allihopa på en filt. Värt.
Vi laddade upp inför shopping dagen efter. Vi hittade alla någonting.
En vit slapp V-ringad t-shirt från Resteröds, fick följa med mig hem.
Den satt som en smäck & jag älskarn! Perfekt med en fin svart spets bh under.

På kvällen var det bokad bord på Munken som gällde.
Grymmaste maten på hela veckan! Galet gott!
Vi började med en Campari juice & vin till maten.
Sen fortsattes det med vodka/redbull & enligt tradiiotionen på Munken, Fischerman shots!
Dansgolvet kunde man kalla vårt!
Jag började dock känna mig galet hänig & det var allt annat än spritens fel, det kände jag.
Jag försökte dansa bort känslan så länge det gick.
Men tillslut så bar inte mina ben mig längre, utan det fick bli hemgång.

Sjukan hade slagit till mot mig igen! Det fanns inget annat att göra än att ta imot.
Febern slog mig & sista dagen fick bli en mysdag det med.
Tog bilen & åkte längst ner till Gotlands sydligaste udde, kolla på en gubbe i sten.
Det blåste, men var galet vackert!
Sista kvällen blev det lite häng på en uteservering.
På natten trodde jag att jag skulle dö, sjukan hade tagit över hela min kropp
& färjan hem var hemsk.
Störtade i säng & låg där hela dagen igår.
Drömmde om Gotland....
Visby, kullerstenar & rosen buskar, rosé & fanta, Tofta, Kallis, Gute...
Nästa år, nästa sommar, då kommer vi tillbaka, igen...som alltid.

Har galet mycket bilder & så många som möjjligt ska upp här!
Så fort jag får tid, så kommer ni att få ta del av min underbart sjuka sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0