The Bag in da Box.


Strawberries and raspberrieboats,
kittlar dödsskönt i kistan!


Då ska vi se...jag börjar dagen med att visa upp min fina Bag in da Box!

Rosa & svart, favvis färgerna liksom! Gillar fina boxar!
Sen så smakar det ju jordgubbar & hallonbåtar oxå! 
Inte helt fel!
-Helt jäkla tokgott skulle jag vilja säga!

En vecka framåt så kommer denna dryck att vara det mesta jag stoppar i mig faktiskt.
Och kanske en sallad på Vinäger eller tacotallrik på Packhuskällaren slinker ner med.
Men alldeles säkert så kommer en & annan skumpa & annan alkoholhaltig dryck
oxå hamna i min mage.
-Så mig kommer det inte gå någon nöd på så att säga! 


Semestern blir ett enda dimmigt paradis, soo loveley!

(Lite alkovarning på det här inlägget. Meen it´s summer dude, it´s allowed!
-Yeees, before twelve o'clock! It´s vacation good damnit!)

Har ni nåt annat favvo rosé som jag borde pröva?
Tell me, pliiiss!



pussen så länge*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara rekomendera det mousserande rosévinet från Törley! Saftbubbel :)

2009-07-17 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0