Det är min dag idag, det är Jessicas dag!

Fast det har bara varit jobb, jobb, jobb, idag med.
Men...min söta lilla mammis var upp & förgyllde min dag!
Hon grattade mig!
För idag är det min namnsdag!
Jessica, that´s my name!
Och så fick jag en liten present av henne! 


En super fiiin rosa ros!         
                


Och en liten söt rosa gris!

Blev inte så bra bild men han är såå rosa & är en kylskåpsmagnet.
Så nu sitter han & lyser upp mitt svarta kylskåp!

Fick oxå en massa grattis mess & så.
Thanks sweeties!


Många kanske inte tycker att namnsdag är nått att fira.
Men vad ska man då med namnsdagar till?
Man behöver ju liksom inte fira så stort. Bara man firar lite.
Jag gillar alla andledningar till att fira.
Det är kul ju! Så fira på!
Imorrn ska jag fira att jag är ledig!
Det blir jordgubbar till frukost!
Längtar redan!

*sleep tight*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men jag och Filip kom ju också till jobbet och grattade dig! ;)

2009-07-07 @ 21:33:46
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0