Då ska vi se...

Igår var det jobb hela dagen.
Sen bar det av till våffelvaktisarna på tok smarrigt käk!
Och tillslut hem till mig med sis & lilla bejbin.
Dom slagga på soffan min. Myyys & ha dom här!


Idag, jobb igen.
Efter det så åkte vi på Jimmys 30års fest!
Och där var det fest minnsan!
Tyvärr så förblev jag nykter efterom det ska jobbas imorrn igen.
Men jag fick skratta åt dom andras fyllor istället!
Jimmy & Ida har verkligen fått såå super fint & mysigt där ute!
Det blir garanterat fler kvällar hos dom.
Och då ska minnsan jag oxå sitta i karet! =)


Nu blir det sängen.
Men först slänger jag upp lite bilder ifrån kvällen som ni kan kika på imorrn!

*sweet dreams mina söta*


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag vill åxå sitta i karet nästa gång! Med ett stooort glas rött vin!!

Hoppas du piggnar på dig på jobbet idag kära sis!

Pussåkram!

2009-07-12 @ 13:56:09
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0