Barapapapapa....!!!

Bloggar i från Gotland. Visby.  Våran mysiga lilla stuga.
Mitt i smeten innan för murarna. 50meter ifrån Gute.
Kan nog inte bli ett bättre läge på den sovplatsen kan jag säga!

Igår morse så steg vi av färjan & styrde våra bruna fossingar imot festen!
Men...jag blev sjuk. Grymt magsjuk. Matförgiftad, är vad vi tror.
Utan alkohol i kroppen så spydde jag hela natten lång. Fy tusan säger jag bara!
Men idag.
Idag...så började dagen underbart!
Solen lyste in i vårat förnster & himmlen var blå!
Vi kastade oss ut i solen & sen var det bara Kallis som gällde.
Magen fick jag strunta i. Jag botade den med en stor Jäger on the rocks.
Tror det funkade för nu är jag på topp. På TOPP!
Kallis ägde!
Nu ska vi ladda inför kvällen. Göra oss ännu snyggare.
Klackarna ska på & rosén ska drickas!
Sen blir det ut i sommarnatten!

*jag trivs här. jag är lycklig. vi dansar. vi dansar genom livet här*


Bilder kommer. Garanteras. Det tas, i massor. Men jag glömde ju sladd fan hemma.
Så det kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som det blir bra till slut:) vilken tur men var rädd om magen nu så inte de onda kommer åter.

Ha de så himla bra, Vofflan hälsar så mycket saknar dig och husse lite lite men inte så farligt, hon sköter sig bra här på jobbet och hemma så busar hon med Ricki. Puss på er.

2009-07-21 @ 08:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0