Motorhaveri!



Nu är vi äntligen hemma i värmen!
När vi var på väg hem ifrån la familia så kraschade motorn i bilen.
Bara tok lag av & där stod vi i minus grader, ingen värme i bilen & mitt i vägen.
Vi försökta få igång den men, vi kom igenstans.
Det var jäkligt kallt.
Jag lindade in våfflan i min halsduk för hon skakade som ett asplöv.
Så efter en halv timmes försök så fick vi ringa efter hjälp. 
Medans vi väntade lyckades vi knuffa bilen till en parkeringsplats.
Så vi slapp bogsera den & fick skjus hem.
Nu är vi inlindade i täcket allihopa & börjar få upp värmen.
Tur att det inte var min bil!

Tack mamma, för att du hämtade oss, du är en ängel!

Kommentarer
Postat av: mamma

En Engel födde en Engel :) det var inget ring nästa gång igen inga probblems. Vad har man en mamma till?? :) Kramis

2009-01-16 @ 10:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0