Min plan för 09 med tungan ute!


Just nu ligger lilla skruttan & sover med tungan ute!
Vi har övat på en massa trick idag, hon kan redan sitt, ligg & apport!
Duktig va?! Jag är såå stolt, hon är ju faktiskt bara nio veckor!

Så...Nytt År! 2009 ska bli mitt bästa år! Det har jag bestämt.
2008 var inte ett så bra år för mig. Har inte mått så bra, känt mig trött, låg & nere.
Så nu ska jag göra allt för att hitta tillbaka till mitt underbara jag! hihi

Planen & nyårslöfterna!
*Börja träna ordentligt igen! Jag är grymt redo att bli lika fit som förr!
Jag tränade ju fem till sex dagar i veckan förut, så det är inte konstigt att jag inte är lika pigg.
Träningskortet är uppdaterat !
*Lära min lilla valp bli den grymmaste vovven ever!
Min lilla valp kommer att behöva min fulla uppmärksamhet den närmsta tiden för att växa på sig.
Så Jan, feb & mars, dessa tre månader är mina ego+ valp månader.

Sen kommer resten av året att bestå av:
*Träffa mina vänner, festa & bara ha kul!
De tre tråkigaste månaderna till galet självförtroende boost & valp uppfostring.
Sen den underbara våren & sommaren tillängnad åt mina vänner & fest!
Låter väl riktigt bra?!
Så om ni undrat var Pess Party Princess har tagit vägen så är hon på väg tillbaka! hihi

Vad säger ni om 08, 09 & har ni några nyårslöften?
Pussen & kramen*

Kommentarer
Postat av: Sis

Ska du inte ägna nån tid åt ditt lilla systerbarn då? Tänk på att du måste bli en ansvarsfull moster åxå! Glöm inte det!

Love you! Kram!

2009-01-03 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0