Underbara Balmain!


Nu är Sthlms mode vecka slut & det ser ju ut som att det kommer att bli en rätt snygg höst ändå.
Men nu koncentrera  jag mig på våren & den kommer att bli sjukt snygg!
Iallafall om man kollar Alexander Wang, Balmain & Guccis vår kollektioner. Galet klockrena!
Som jag sagt i tidigare inlägg så ÄLSKAR jag Balmain! Thats my look!

Igår fick jag trevligt besök av Ida, det är inte varje dag vill jag lova. Skitkul & träffa´na!
Syrran & hennes kille var oxå med, bjöd på go sallad & grejer! Nice!

Den här morgonen har jag hunnit med att vakna klockan halv sex, trevligt, nej.
Varit till veterinären med lill skruttan, hon fick sin andra vaccin spruta & var jätte duktig.
Hon fick med sig en liten godiebag hem med valpfoder, godis & en liten bok om valpar!
Nu är det ett helt år tills vi ska ta den sista valp sprutan, skönt.
Måste dock dit en sväng nästa vecka & kika på hennes ögon.
Det rinner tårar ifrån dem hela tiden, fast hon är glad.
Kanske har hon nått som irriterar. Hoppas att det inte är nåt farligt bara.

Har dessutom hämtat mitt paket ifrån HM med en massa fina sommar grejer.
Så nu vill jag ha sommar! NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0