Tokkall promenad!



Brrr....riktigt kallt ute idag!
Vi gick en promenad & skruttan var såå duktig & gick med så snällt.
Hon brukar nämligen vilja gå åt ett helt annat håll eller helst bara stanna & vägra & gå.
Men idag gick det bra.
Fast det var så kallt & hon frös så mycket, att hon fick krypa in under killens tröja.
Självklart var hennes rosa filt med & värmde oxå.
Nu har vi kommit hem & fryser som galningar.
Jag ska ställa mig & fixa chailatte nu.
Finns inget bättre än varm chai när man är kall!
& lillskiten ligger nerbäddad & biter på sitt lilla ben. 
BRRRR......så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

En annan var och kollade på hockey igår, grabbarna spelade i rasbokil.. 2h stog jag still i -16°.. brrr.



Gruvar mig för att ta min promenad ner till tåget idag också!

2009-01-05 @ 06:51:31
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0