Sex and the City nr 2


Japp, det ska bli en andra film & ingen är lyckligare än jag!

Dagen min började sådär...vaknade med magkramper & huvudvärk.
Tjejveckan har börjat & det med besked! Usch, gillart inte alls.
Känner mig helt ur form & sunkig som få. Men ska tvinga mig ut på en promenad.
Sen duschen & lite brun utan sol. Kanske kan få mig att känna mig lite frääschigare.
Dags & måla naglarna oxå. Sen är det bara att ta tag i pluggandet.

Kan oxå härmed meddela att våfflan har hamnat i trots åldern.
Hon har dessutom upptäckt sin egna röst, vilket hon mer än gärna prövar att använda,
mot både mjukisdjur, blommor, bilar & människor.
Ser dock väldigt märkligt ut när hon står & skäller på soffan, tur att den inte skäller tillbaka. 
Ska ju träffa mina favvis tjejer idag, men med en trotsig vovve är det svårt & sitta på ett fik.
Så det får bli nån dag när jag har vovvevakt eller hemma hos nån, lättare det.
peace out*

Kommentarer
Postat av: kokosflinga

Min hund Totte har aldrig varit med på stan direkt, vet du om det är ok med hundar på fik, eller är det olika kanske?

2009-01-22 @ 17:05:24
URL: http://kokosflinga.blogg.se/
Postat av: Tina

ja jag vet, linnet är super nice, ville ha fler färger. Men de tar jag sen..=) får väl ställa upp och va hundvakt någon gång om du vill du har ju varit åt Tyson

2009-01-24 @ 13:29:00
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0