Sååå hett!!!


Är mitt tokiga te just nu, tror att jag fick en liten blåsa.
En stor kopp gammalt hederligt Forest Fruit te från Lipton.
Jag är ju en te junkie, men den här smyger sig alltid på lite då & då.
Som en påminnelse om hur det smakade när jag var ynger! hihi
Ny duschad & frääääsch, känns skiit bra.
Men fryser galet mycket, Hallå värmen?!
Värmen totalt borta?!
Ja, tack & lov för filtar, ljus & te.
Jag skulle gå under denna säsong annars.

Nu har jag planerat sommarens små inköp från HM, det blir en del!
Men det är ju såå billigt! hihi
Visar snart.
Åh, vad underbart med Summer! Längtar ihjäl mig!

By the way, Syrraaaan har fixat en Bloggish!
Kolla in hennes väntan http://dianasvantan.blogg.se 
Asa kul juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0