Om jag fick drömma...


Så skulle jag sno detta slappa linne & spets bh:n ifrån Elin Kling på direkten.
Fast så här såg jag faktiskt ut för två år sen.
Hela min sommar bestod av förstora linnen & snygga bh:ar.
Så det This Style is faktiskt Mine!


Ja, jag är väl inte direkt den första att vilja ha dessa fyndisar ifrån Gina Tricot.
Tok snygga & precis som man vill ha dem. Passar ju guld till det slappa linnet.

Och ibland får man som sagt drömma oxå.
Himmelska skor från Balmain.

Fortsätter drömma...
Den skulle sitta fint över linnet om man blir lite frysen i sommar natten.
Oxå från Balmain.

Så jag har alltså fortsatt uppvaknandet denna morgon med att drömma lite.
Det får man.
Har oxå ätit nybakta scones & te, igen! Är beroende nu.
Så underbart på morgonen, speciellt lukten. Jag gillar lukten av nybakt bröd.
Ja, det gör jag. Man kan faktiskt göra lite nyttiga scones oxå, med dinkelmjöl.
De e bra. För jag ska bli smal.
Nu ska jag sluta drömma för nu börjar skolan.
Och jag ska kika på mina kurser. Spännande!

Kommentarer
Postat av: kokosflinga

De jeansen är svinsnygga, måste nog ha dem! :)

2009-01-19 @ 11:23:24
URL: http://kokosflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0