Min fin fina fransväska!


Idag fick jag äntligen fått hem min fiiiina fransiga väska
ifrån http://chicy.se som jag beställde för länge sen.
Loveeely! Visst e den?

Har kikat lite på mina kurser som jag ska gå nu ivår, fått hem lite inloggnings grejer.
Men det går inte att registrera sig förrens på måndag.
Då börjar allvaret igen! Låångt jullov!
Men jag har ju haft fullt upp med våfflis, så det har varit & göra ändå kan jag säga.

Mammis kommer & hämtar mig snart.
Jag ska nämligen hem till mammis & pappis & laga middag till hela la familia!
Sis & hennes boyfriend & min boyfriend kommer oxå!
Det blir qournlasagne & en mumsig sallad!
Jag har aldrig gjort det förut, men jag tror det kommer att bli en hit!
Samla hela la familia & laga middag en vanlig veckodag, mysig idé va?
Gillart!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysigt! :)

2009-01-15 @ 19:20:08
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var kanon gått:) bra att du glömde receptet då kan jag göra den också.Tack för en underbar middag och trevligt sällskap. Love you

2009-01-16 @ 10:39:05
Postat av: Anonym

snygg, spanat in modekungen.se?? love them

2009-04-21 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0