Lördags soft...


Hittade en gammal bild på mig & syrrans hund Tindra på syrrans dator!

Bloggar ifrån syrris.
Är här & hälsar på.
Vi har käkat lyxiga baguetter & druckit kaffe till lunch/middag!

Ansiktsbehandlingen var as sköön igår!
Sånt måste det bli mer av detta år.
Kanske borde köra en spa helg alla tjejerna?
Vad sägs?

Hittade ett par tok fina pumps med svart spets på Topshop, men det blev inget köp tyvärr.
Killen därimot hittade en tröja från Animal, ett par Carhartt byxor & ett par Dvs skor ifrån T12 & Hollywood.
Jäkel & lyxa på!
Så nästa gång är det verkligen min tur tycker jag! hihi

Nej, nu ska jag umgås lite!
Later!

By the way, så gör våfflan succé i sin rosa Adidas hoodie!

Kommentarer
Postat av: Sis

Min gamla lya i fålhagen! Sakna!

2009-01-11 @ 16:10:47
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0