Galet shopping sugen!


Söta kjolen & skorna ifrån Topshop!
Good damn, jag vill ha!
Ibland är det ganska värdo att vara student!
Hatar & va fattig!

Men jag är iallafall freeeschig shöööön, efter träning & dusch.
Och så har vi stor städat idag, tvättat, skurat & fejat.
Ut med julen & in med nya fina gardiner, ljus & grejer!
Nu sitter vi & myser i soffan med Ben & Jerrys!
Sooo Lovely!

Linda: The City, har ju inte kommit till Sverige än men finns på http://mtv.com  på mtv shows, där kan man kommer nya avsnitt upp hela tiden! Toppen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

det tycker jag också låter passande!

Filip är borta denna helg på rally och jag är i Österby på lördag! Så denna helg finns bara fredag och då är jag själv hemma! Om vi inte kan köra typ myssöndag?!

Eller nästa helg? Eller om vi ska ha på en vardag.. men jag kommer hem sent och sover tidigt då :P Du får bestämma! ;)

2009-01-15 @ 09:52:12
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0