Fin besök!


Jag får nog ta & be om ursäkt för alla Våffelbilder.
Men jag har inte så mycket annat & fota på.

Idag har vi haft Fin besök!
Först kom kusin Robin & härjade!
Och jag hade knappt hunnit ur pyamasen!
Efter det var vi tvungna & ta en promenad i kylan, hann inte så långt tyvärr förrens Våffel började hacka tänder.

Lite städning & en dusch, sen kom faster Sussi & farbror Tobbe!
Och DET mina vänner är inte varje dag! Så det var jätte kul!
Därimot så var Våfflan på sitt allra tråkigaste humör & sov som en liten gris.
Förutom när hon visade att hon kunde kissa inne! Duktig hund!
Eller?! Fan oxå!
Hon vaknade till, lagom till att dom åkte & nu är hon lika galen som vanligt.
Fan oxå, hade ju velat att hon skulle bråka lite med farbror Tobbe, men det får väl bli en annan gång.
Tror vi ska åka & hälsa på dom nån dag så faster Sussi får bjuda på varm smörgåstårta!
Det har vi snackat mycket om men tyvärr inte gjort slag i saken...ÄN! hihi 
Faster, jag vet ju att du läser, så känn pressen! hihi

Nu ska det göras hemmagjord pizza tills killen kommer hem.
Sen ska tentan göras klart. Som jag hade lyckats förtränga.
Suck väntar alltid till sista minuten.
Hade ju velat åkt till Filip & Emelie & spelat Wii!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi får ta en spelkväll en annan dag! Nu ska du ta och göra din tenta! ;)

2009-01-05 @ 18:10:14
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: sussi

Ja, nu vart jag väldigt pressad:)men de är klart att vi ska ses nån kväll o äta den goda varma smörgåstårtan och ett eller flera glas vin.

Kram Faster

2009-01-07 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0