Det här gillar vi inte!


Våfflan tycker det är mycket mysigare att ligga i soffan 
med sitt goseben än att vara ute i rusket. 

Tyvärr måste man ju gå ut & gå när man har en liten valp, 
fast hon skakar på tassarna & vill bara gå in.
Jag måste få spy lite galla över detta skit väder vi har, jag HATAR det! 
Jag vill ha sommar NU!
Är såå sjukt less på slaskiga vägar, grå himmel & kall & fuktig luft. 
Jag har bestämt mig för att gå i ide. Japp, lika bra det.
Och jag tänker inte komma fram förrens solen gör det.
Hellre vara inne i värmen & mysa än & gå ut & bli deppad över skiten.
Rätt så bra ändå, fatta vad mina batterier kommer & va laddade när sommaren kommer!
Tjoho, vilken jäkla sommar jag ska ha. Det ska bli den bästa ever!
Bara att stå ut i typ två månader till sen....HALLÅ SOLEN!
Ja, ja nu ska jag gå ut & gå igen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår henne som hellre ligger i soffan! Samma här! :P

2009-01-27 @ 13:38:44
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: kokosflinga

Kunde inte sagt det bättre själv!

2009-01-27 @ 14:46:47
URL: http://kokosflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0