very cooold saturday


Såhär såg det ut igår, när vi var ute på promenad.

Vi vaknade tidigt idag. Gjorde mys frukost.
Satt & pratade killen & jag. Jag tycker om honom.
Speciellt idag. Har en kärdag. Fast det är ju typiskt, för vi ska inte va idag.
Han åkte iväg imorse för & fixa med bilen. Så nu är jag & våfflan själva.
Vi ska gå ut på promenad, fast vi väntar lite. På värmen.
Det var så kallt imorse, tänkte att det kanske blir varmare på dagen.
Och nu är hon snart tolv, så då ska vi gå. Sen vet vi inte vad vi ska hitta på.
Vi får se. Tänkte kanske bada våfflis. Vi får seeee!
Jag ska måla naglarna iallafall. Fast jag har inget fint lack.
Kanske ska åka & köpa? Hm....

Vad ska ni göra för nått kul? Sääääj!

Kommentarer
Postat av: NIna

Vaknade upp i morse av att Ricki hade pinkat,spytt och bajsat ner halva köket och hela tvättstugan, Uj tror att hon är lite dålig, vill inte äta bara dricker massa vatten, har kokat ris men det vill hon inte heller ha, så jag har städat skurat golv och fejat idag, nu sitter jag och försöker byta lösenord i min hotmail men det är inte det lättaste skall jag tala om, så jag har ledsnat får kolla om du kan hjälpa mig om du kommer och hälsar på. Nu skall jag vänta till 16.30 för då börjar Armi Wifes som jag missade igår men skall se reprisen i eftermiddag. Pussis

2009-02-21 @ 13:18:10
Postat av: Ciisi

Vad är det för en helt fantastiskt fin ras på din hund? Hur gammal? Det var något av det sötaste jag sett på mkt länge.

2009-02-21 @ 14:51:40
Postat av: Emelie

Det låter bra att du tog tag i det hela! Tycker det är en bra deal! Ska jag ringa och kolla om dem har stuga ledig så kan vi boka en 4 bäddars stuga och leta mer folk! För vi måste vara ute i tid! nu läntar jag mycker mer till sommaren! :D

2009-02-21 @ 14:54:15
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Siirran

Hello! Hoppas din dag blev bra trots Glennis borta!

De va en Pess & Våfflis dag kan man säga!

Godnattis & Kramis syster yster!

2009-02-21 @ 23:29:16
URL: http://dianasvantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0