Hjärtdagen!

På hjärtansdagen igår så var vi ut & åt med sirran, pärran, Emelian & Filipan
(ha!låter som en tjej!)
Men först var vi till la familia & lämnade av lilla skruttan. Dom fick vara vaktisar.
Så vi hade en kväll & natt off. Kändes så konstigt när vi åkte därifrån utan henne.
Vi är vana med henne nu, så....det blev lite nervöst nästan,
hon tar liksom så mycket uppmärksamhet. Och nu var det bara vi, fast det var skönt oxå.
Efter middagen så var det så konstigt att bara åka hem tyckte vi.
Så vi åkte till sirran för & spela spel allihopa. 
Jag & glenn åkte i bilen själva, jag tycker om att åka bil med honom. Han kör bra.
Det är mysigt & åka & titta på alla hus som lyser i mörkret.
Jag är inte bra på att spela spel. Jag förlorar bara.
Fast det är för att jag tycker inte att det är så kul, om man inte fuskar.
Det är kul om man fuskar med varann, då blir det lite sport!
Men det gillandes inte så mycket, jag gjorde några försök.
Emelie & jag skrattade ibland åt mina fusk, det var kul.
Men sen började hon sno mina rosa grejer. Då var det inte så kul.
Jag har inga bilder. Tråkigt. Fast jag hade med mig kameran. Dumt. 

Och vet ni vad min kära mammis & pappis hade gjort på hjärtdagen.
Dom hade skickat in en hälsning i UNT till sirran & mig, med en bild på oss & allt.
Så jäkla gulligt! Tack mina fina. Ni är dom bästa.
Älskar er*

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe jag som annars brukar vara kung på att fuska, men hade någon som var värre än mig.

Förlåt om jag tog dina företag! Men du får hämnas någon annan gång! ;)

2009-02-15 @ 16:39:26
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0