Otur & fest!

Idag:
*Fredag den 13.
Usch & fy. Jag är vidskeplig & tycker att det är lite läskit.
Tror oturen redan har börjat lite för...
Våfflan är en bråkstake. Hon biter på allt & lyssnar inte.
Väckte mig tok tidigt imorse & vägrade låta mig sova.
Fortfarande hostig, när ska det ge sig egentligen?!
Går inge bra med skolan, jag fattar ingenting, hallå hjärnceller vakna!
Skickade ett hjälpmess till kusin Robin ihopp om att få lite smarta tips.
Men vart har du tagit vägen min smarta vän?! Ring mig!
Vaaa ska ni göra på otursdagen dåå? Tror ni på´t?

*Fest ikväll! För våran vän Lauge!
Ska bli så kul att få krama om honom som en fri man!
Målade mina naglar såå snyyyggt igår.
Knallrosa med en lite silver pärla på varje nagel.
Till och med fossingarna fick sitt!
Däremot har jag ingen koll på kläder för ikväll.
Detta skitväder gör ju att ingenting passar, kan det bli sommar NU!
Jag viiiiillll haaaaa sooooommmmmmmaaaaaarrr!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

Fixa denna uppgift så lovar ajg att HJÄLPA dig med nästa, inte göra den åt dig, utan HJÄLPA dig :P



Krya på dig! hörs om en vecka

2009-02-13 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0