Sunglasses*


Jag behöver nya freescha solbrillor till i sommar!
Jag skulle helst vilja ha några tok fina dyrgripar, men jag vet att det inte är någon bra idé.
Jag har en tendens att förbruka ett dussin brillor på en sommar.
Tappar bort dom i fyllan, sätter mig på dom, trampar på dom, tappar dom i backen,
slarvar bort dom lite överallt.
Så det får bli ett gäng billiga istället, roligare det, då får man ju fler!!
*Jag vill ha ett par riktigt shyssta pilotbrillor, för det är det absolut snyggaste jag vet!
Fett som faen!
*Sen skulle ett par riktigt feta svarta moviestars brillor sitta fint oxå!
*Och sist men inte minst ett par färgglada, rosa of course, som dom längst ner på bilden.
Fin fina för glada dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0